Mint korábban írtuk, egy autós és egy repülős csapat ment a villamosokért. Az repülős csapat a rendszám alapján a "Cerka" becenevű autóval, a szerszámos brigád pedig András Ingrid Wilhelm Zeppelin becenevű gépjárművével teljesítette a villamosmentés nemes feladatát. Miután a Cerkás csapat a Stansted-i reptérre indult, Wetherbynél elváltunk, így Ingrid Wilhelmre és utasaira egy kb. 2300 km-es túra várt hazafele, vizen és földön át.
Az útvonal az alábbiak szerint alakult:
Anglia:
A1(M) Darlington - Leeds - M1 - Sheffield - Nottingham - Leicester - Northampton - Greater London (Edgware, Brent Cross) - London (Hampstead - Paddington - Farringdon - Tower Hill) - Tower Bridge - kis pihenő - Southwark - Sidcup - Swanley - M20 - Ashford - Dover.
Doverbe nagyjából hajnali fél egykor érkeztünk, a forgalomra jellemző, hogy az aktuális pilóta sávváltás nélkül ment végig az autópályán. A brit vámellenőrzésen hamar átestünk, bár EU tagként kicsit furcsa volt, hogy ellenőriznek minket azon tény ellenére, hogy a sziget nem része a Schengeni Egyezménynek. A rapport után pár órát szunyókáltunk, majd hajnali 5-kor bementünk a komp előtti várakozóra. A mai alkalommal a Dunkerque Seaways nevű, tekintetes méretű hajót kaptuk, melynek felső szintjére kb. fél 8-kor hajtottunk fel. A kompút kellemesen telt, a tenger kicsit volt csak rossz kedvébe. Szerencsére senki sem tengeribeteg, így élvezes volt az átkelés Dunkerque-be. Kihajózás után megnyugodtan tapasztaltuk, hogy az autók az út helyes oldalán közlekednek, még a britek is.
Európa:
Dunkerque - E40 - Brugge - Gent - Brüsszel - Maastricht / Aachen - A4 - Köln - A3 - Limburg - Frankfurt - Erlagen - Regensburg - Passau - A8 - Wels - A1 - St. Pölten - Bécs - M1 - Hegyeshalom - Győr - Komárom - Tatabánya - Bp M1/M7.
Belgiumban a rend éber őrei ellenőriztek, mindent rendben találtak. Regensburgig alapvetően eseménytelenül telt az út, amit viszont ott láttunk, mellbevágó volt, szerencsésnek mondhatjuk magunkat. Egy elképesztően kontrasztos szívárvány-párhoz volt szerencsénk, a naplemente aranyló sugarai beborították a környéket, az esőn pedig szép fényjelenségek keletkeztek. Ezek után még megálltunk néhány képet készíteni, majd továbbindultunk hazánk felé. Bécs külvárosáig intenzív esős időben volt részünk, nehezen láttunk, így csak csökkentett módban abszolválhattuk az előttünk álló kilométereket.
Budapestre hajnali fél 4 körül érkeztünk meg.