Vaskerekek - a MaViTE blogja

Kiskorunk óta tudjuk, hogy a villamos csilingel, fapados, kalauz van rajta és köpködni tilos. Ezek a villamosra egykor oly jellemző érzések, gondolatok mai rohanó világunkban, tömött Combinókkal, egymás után haladó Bartók Béla úti csuklósokkal és halkan suhanó hannoveri banánokkal nehezen érzékeltethetők. Egy csapat amatőr villamosmániás felvállalta, hogy a fent említett romantikát - másokkal is összefogva - vissza kívánja adni az utazóközönségnek, mely ma már alig emlékszik rá.

Friss topikok

  • Comandante en Jefe: @zsoci: Nem is a teljes típustörténetet hiányoltam. Az tökre tetszett, ahogy elhelyeztétek az esem... (2013.09.20. 10:20) A Bengáli rövid históriája II.
  • zoli_: Szuperek vagytok :-) :-) :-) :-) (2013.09.05. 19:30) Újabb kis lépések
  • MaViTE: @siófoki35: A távlati cél természetesen a közlekedtetés. Először azonban gördíthető kiállítási tár... (2013.08.29. 21:41) Mai ezres

Címkék

Szentivánéji valóság

2013.06.25. 15:25 MaViTE

Mint korábban írtuk, egy autós és egy repülős csapat ment a villamosokért. Az repülős csapat a rendszám alapján a "Cerka" becenevű autóval, a szerszámos brigád pedig András Ingrid Wilhelm Zeppelin becenevű gépjárművével teljesítette a villamosmentés nemes feladatát. Miután a Cerkás csapat a Stansted-i reptérre indult, Wetherbynél elváltunk, így Ingrid Wilhelmre és utasaira egy kb. 2300 km-es túra várt hazafele, vizen és földön át.

IMG_9755.JPG

Az útvonal az alábbiak szerint alakult:

Anglia:

A1(M) Darlington - Leeds - M1 - Sheffield - Nottingham - Leicester - Northampton - Greater London (Edgware, Brent Cross) - London (Hampstead - Paddington - Farringdon - Tower Hill) - Tower Bridge - kis pihenő - Southwark - Sidcup - Swanley - M20 - Ashford - Dover.

Img_9762.jpg

Doverbe nagyjából hajnali fél egykor érkeztünk, a forgalomra jellemző, hogy az aktuális pilóta sávváltás nélkül ment végig az autópályán. A brit vámellenőrzésen hamar átestünk, bár EU tagként kicsit furcsa volt, hogy ellenőriznek minket azon tény ellenére, hogy a sziget nem része a Schengeni Egyezménynek. A rapport után pár órát szunyókáltunk, majd hajnali 5-kor bementünk a komp előtti várakozóra. A mai alkalommal a Dunkerque Seaways nevű, tekintetes méretű hajót kaptuk, melynek felső szintjére kb. fél 8-kor hajtottunk fel. A kompút kellemesen telt, a tenger kicsit volt csak rossz kedvébe. Szerencsére senki sem tengeribeteg, így élvezes volt az átkelés Dunkerque-be. Kihajózás után megnyugodtan tapasztaltuk, hogy az autók az út helyes oldalán közlekednek, még a britek is.

Img_9780.jpg

Európa:

Dunkerque - E40 - Brugge - Gent - Brüsszel - Maastricht / Aachen - A4 - Köln - A3 - Limburg - Frankfurt - Erlagen - Regensburg - Passau - A8 - Wels - A1 - St. Pölten - Bécs - M1 - Hegyeshalom - Győr - Komárom - Tatabánya - Bp M1/M7.

Img_9787.jpg

Belgiumban a rend éber őrei ellenőriztek, mindent rendben találtak. Regensburgig alapvetően eseménytelenül telt az út, amit viszont ott láttunk, mellbevágó volt, szerencsésnek mondhatjuk magunkat. Egy elképesztően kontrasztos szívárvány-párhoz volt szerencsénk, a naplemente aranyló sugarai beborították a környéket, az esőn pedig szép fényjelenségek keletkeztek. Ezek után még megálltunk néhány képet készíteni, majd továbbindultunk hazánk felé. Bécs külvárosáig intenzív esős időben volt részünk, nehezen láttunk, így csak csökkentett módban abszolválhattuk az előttünk álló kilométereket.

Img_9799.jpg

Img_9801.jpg

Img_9803.jpg

Budapestre hajnali fél 4 körül érkeztünk meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://vaskerekek.blog.hu/api/trackback/id/tr595377368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.